23 Temmuz 2010

Mim'lendim ben de. :)

İzlediğim bloglara bakınırken bazılarında gördüğüm bir kavram vardı.. Mimlenmek. Birkaçını okumuştum merakımdan, nedir, ne değildir diye. Sonraları ne olduğunu anladım ve "İyi ki beni mimleyeceğini düşündüğüm birileri yok." tarzında bir cümle kurdum içimden, nedense korkmuştum mimlenmekten. Ve bugün baktım ki, evet, ben de mimlenmişim, Konfigürasyon Mühendisi tarafından. Zaten blog aleminde tanışıklığımın olmadığı ama sohbet etme konusunda zorlanmayacağımı düşündüğüm nadir insanlardan birisiydi kendisi. Neyse, teşekkür ediyorum kendisine bu zorlayıcı miminden dolayı. :)
Anladığım kadarıyla bu mim benden posttaki sözcüklerin yaşamımdaki karşılığını yazmamı rica ediyor, peki, cevaplamayı deneyelim bakalım:

Felsefem: Kendimi tanımak, tanıdıktan sonra da hayatıma karakterimin elverdiği şekilde yön vermek.
Hayat: Adem'den bu yana bütün canlıların sahip olduğu tek ortak şey.
Çocukluk: Yaşarken geçsin, geçince geri gelsin istenen.
Gözler: Özleneni görmek isteyen.
Yıldızlar: Işıltı.
Güzellik: Görünümden ibaret olduğu sanılan ama hiç de öyle olmayan.

Sevgi: Olmazsa olmaz.
Aşk: Aranır, bulunamaz.
Müzik: Duygularımın yöneticisi.
Dost: Hiç terk etmeyen.
Para: Soyut sınıf farklılıklarını yaratan, somut ve gereksiz.
Zaman: Geçtiği anlaşılamayan.

Savaş: Hiç olmasın dediğim.
Ağlamak: İç dökme merasimi.
Deniz: Ayrı bir dünya, ürkütücü.
Ayna: Baktıkça anki duyguyu kat kat katlayan.
Hayal: Gerçekleşmesi zor olan.

Zar zor da olsa yanıtladım bunları, biraz özensiz oldu ve tam karşılığını ifade edemedim çoğunun ama, şimdi yapmam gereken cevaplarımdan yakınmak değil, başkalarını mimlemek, öyle değil mi ? :)
Peki ben de, yazmakta zorluk çeken iki arkadaşımı mimliyorum o halde: Böğürtlen ve Leslie. :) Cevaplarınızı bekliyorum. :)

2 yorum:

  1. Gözler'e ve Ayna'ya yaptığın yaklaşımlar farklı ve güzel olmuş :) Denizden de korkuyor musun kestiremedim, ama bakınca insanın kendisini kaybetmemesi elde değil, belki de budur ürkütücü olan tarafı.

    Hadi nice mimlere :)

    YanıtlaSil
  2. Sadece şunu söylesem yeter sanırım: denizden korkuyorum, çoğu şeyden korktuğum gibi. :)

    "Hadi nice mimlere :)"ye verecek cevap da bulamadım açıkçası, sana da diyeyim madem. :)

    YanıtlaSil