28 Temmuz 2013

Yeti

Burayı bırakmak, diyorum burayı bırakmak hiç bu kadar alışıldık olmamıştı. Aslında hiç var olmamıştı. Her şeyi yaşamadan biliyorum. Yaşamaya gerek yok. İstanbul, diyorum. İstanbul hiç bu kadar yakın olmamıştı. Güneyden kuzeye akan bu yolculuk benim için, hiç bu kadar beklendik olmamıştı. Düşlerimi ve düşüncelerimi bir şeylerin kelepçeleyeceği günü bekleyerek geçen ömrümde bütün bunların kusursuz ilerlemesi hep imkansızdı. Fakat imkansızın gerçekleştiği şu günlerde imkansızı yaşamaya devam etmek benim için oldukça bunaltıcı. Formaliteler, diyorum. Hiç bu kadar can sıkmamıştı. Alacağın eğitim, ve gelecek güzel(!) günler. Taksim'de geçecek geceler, benim için hiç çekici olmamıştı. Ben ayaklarımızı denize uzatacağımız günü özledim. Bu cafeler, barlar ve saçma müzikler. Bira. Alkol. Alkol benim için hiç çekici olmamıştı. Hiçbir zaman olmayacağını bilmek güzel. İnsan, diyorum. İnsan ne yaşanacağını çok iyi biliyor bazen. Rüyalar. Rüyalar. Rüyalar da her şeyi anlatır bazen. Geleceği görme yetimin olduğunu söylesem. Bana inanır mısın?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder