24 Aralık 2010

Çakıl ve Bambam üzerine.

Merve Güvenç'e ithaf edilmiştir.

Bir gün seninle,
Gitmiştik Bim'e.
Ucuz olurdu her şey,
Koli koli diye.

Paramız yoktu pek,
İlginç şeyler almaya.
Vaktimiz de yoktu üstelik,
Bu şeylere bakmaya.

Ama dayanamamıştık,
Muazzam Taş Devri'ni görünce.
Çocukluğumuza dönmüştük,
Çocukluğumuz, ipince.

Sonra dedik "Neden olmasın?"
Bakalım bir şunlara.
Bu şeyler böyle güzelken,
İsterse vaktimiz olmasın.

Çakıl'la Bambam'ı görünce,
Şaşırıp kaldık ilk önce.
Sonra dedik alalım,
Paramız olmasa bile.

Aldık Çakıl'la Bambam'ı,
Geri döndük size.
İçlerinde Cappuccino içtik,
Eğlence ve sevinçle.

Sonra üşendik yıkamaya.
Dedin: "Sevde geri gelince
Alırsın benden bunu,
Çakıl seni özleyince."

Sonra geldim aldım onu,
Aylar geçince.
Eve getirdim şaştı,
Benim küçük cimcime.

Şimdi aldım elime,
İçiyorum bir Cappuccino.
Aklımda yine sen,
Bir Merve ipince.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder