5 Haziran 2010

Sarhoş .

Biliyorsunuzdur belki ödev ve dersler konusunda ne kadar sorumsuz ve umursamaz olduğumu. Bir sorumsuzluk daha benim normalde on saat uyuyacakken iki saat uyumama sebep oldu işte. 
Konu : Dönem Ödevi.
Ders: Matematik.
Öğretmen: Zeynep Karakaş Taşer.
Öğretmenin En Önemli Karakteristik Özelliği: Otoriterlik.
Ödevini İki Hafta Gecikmeli Veren Kardelen'e Söylediği Söz: Geç verdin.
Ah, peki!
Ödevimi nisan ayının sonunda vermiş olmam gerekirken, haziran ayındayız ve ben ödevimin iki konusundan biri olan ikinci dereceden denklemlerle ilgili elli soru yazdım sadece! Ne konu anlatımına başladım ne de diğer konu olan çarpanlara ayırma ile ilgili herhangi bir şeye. Ve ödev en az elli sayfa sürecek. Lanet etmeyeyim de ne yapayım ben şimdi ? ÖDEVİ YAPAYIM!
Bu sözleri içimden söylediğimde perşembe günü saat 17:00 dı. Çok çok çok çok çok çok çok... geç olduğunu bilmeme rağmen, ödevi vermememin, ödevi bir ay gecikmeli vermemden daha kötü olduğunu algılayıp ödevi yapmaya başladım.
Büyük başarı gerçekten.
Her neyse, saat 18:00..
19:00..
20:00..
21:00..
22:00..
23:00..
Kahve..
00:00..
01:00
Kahve..
02:00
Kahve..
03:00..
Olamaz! Sol elimi, sol kolumu, sol elimin bileğini, sol omzumu, sırtımın sol kısmını..
HİSSETMİYORUM.
Hayır!
Felç oldum.
Yok artık.
Çok kötüyüm.
Uyumalıyım.
Ödev bitmedi.
Olamaz...
Peki..
03:32..
Ödev bitti.
Uyumalıyım.
Yatağım beni bekliyor.
Ve evet ben de onun içindeyim zaten.
Ama UYUYAMIYORUM !
Neden mi ??
Kolumun ağrısından.
04:00..
Uyumak üzereyim.
Uyudum..
05:00..
Banyo yapmalıyım, alarm çalıyor.
Alarmı kapatıyor ve uyumaya devam ediyorum.
06:19..
Birden uyandım, iyi ya servisin gelmesine bir saat on bir dakika var deyip duvara doğru döndüm.
Uyumuşum...
07:00
EYVAH! Yine servisi kaçıracağım. Üstelik banyo yapmam da gerekiyor.
Acilen hızlı bir şekilde duş alınır, üst baş giyinilir, hazırlanılır ve servis.
Evet!
Oha.
Normal günlerde bile haftada iki kez servisi kaçıran ben, böyle bir geceden sonra servisi kaçırmadım.
YES!
OKULDA..
İlk üç ders Kardelen ödevime kapak yapması için ikna edilir. Kapak yapılır. Ödev tamam. 
Dördüncü ders matematik sınavım var. Hocayı sınavdan önce bulmalıyım. Öğretmenler odasının önünde bekliyorum, içeri bakıyorum, hoca yok! Ne olur okulda olsun! Eğer okulda değilse pazartesi günü vermiş olurum ve teknik olarak ödevi bir hafta daha geciktirmiş olurum. Bir ay bir hafta ! OLAMAZ.
Hoca yok..
Sınav sınıfına koşuyorum. Sınıfa girdim. Kapı açık. Karşı sınıfın da kapısı açık. Zeynep hocanın sesi geliyor. EVET!
Ödevim de yanımda zaten, sınav çıkışı direk o sınıfa saldırıp ödevi teslim edeceğim.
Sınav çıkışı...
Ödevi hocaya verdim. Gerçek anlamda kullanıyorum: Bir ton laf yedim. 
Sınavım da çok çok çok kötü geçmişti. Bu lafları hak etmemeliydim. Bu ben olamam. Kötüyüm. Olamaz. Ağlıyorum sanırım. Kolum da hala geçmedi. 
Kötüyüm.
Çok.
Evet, bu gün geride kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder